
Cyberpunk 2077 на Mac — ніяких фризів і статтерів: Digital Foundry у захваті
CD Projekt RED вдалося неможливе — ідеальний порт для macOS
Після численних спроб перенести гучні ігри на Mac, нарешті з’явився тайтл, який не просто «йде», а й показує себе з найкращого боку. Cyberpunk 2077 у версії для macOS став справжнім проривом — без статтерів, без затримок на компіляцію шейдерів, з HDR і чудовою продуктивністю. Про це детально розповів технічний аналітик Digital Foundry Олівер Маккінзі у своєму огляді.
MacBook Pro M4 Max — нова мобільна відеокарта
У рідній роздільній здатності 1440p новий MacBook Pro з чипом M4 Max демонструє рівень продуктивності, співмірний із GeForce RTX 4060. І це при енергоспоживанні, що в 2,5 раза нижче! Навіть при роботі від акумулятора ноутбук не знижує частоти, не перегрівається і тримає понад годину в режимі гри з максимальною яскравістю екрана та HDR.
Це особливо вражає на фоні того, як поводяться Windows-ноутбуки з подібною продуктивністю, де відключення від мережі майже завжди тягне за собою просадку FPS і менш стабільну частоту кадрів.
Mac Studio й MetalFX: апскейлінг як у дорослих
Навіть потужному Mac Studio з чипом M3 Ultra складно витримати стабільні 60 кадрів у 1440p без використання MetalFX. Ця технологія масштабування виявилася трохи кращою за AMD FSR 3, хоча до NVIDIA DLSS у плані плавності ще не дотягує. Проте для macOS це вже величезний прорив — ігор з подібною оптимізацією платформа не бачила ще ніколи.
HDR як зразок для Windows
Digital Foundry окремо відзначає реалізацію HDR у macOS Sonoma. Система дозволяє виводити гру в широкому динамічному діапазоні, водночас інші додатки — у стандартному, без зміни кольору або збою по яскравості при перемиканні між вікнами. Це дає змогу гравцям одночасно насолоджуватися контентом у HDR і користуватися браузером без «осліплень» чи глюків гами — мрія кожного користувача Windows.